top of page

קורס טיפול בעזרת בעלי חיים - מקצוע עם משמעות


אם אתם אוהבים כלבים וחושבים שיכול להיות נחמד לשלב עבודה ומקצוע לחיים עם חבריכם הפרוותיים, כדאי שתשקלו לעבור קורס טיפול בבעלי חיים – בכלבים. קורס מעין זה יוכל ללמד אתכם רבות על חברו הטוב של האדם ויעזור לכם לרכוש מקצוע.באמצעות קורס טיפול בבעלי חיים – כלבים, תוכלו ללמוד כיצד לעזור לאנשים הזקוקים לכך, בעזרתם של הכלבים. טיפול מעין זה בא לשמש כטיפול משלים לזה שעוברים המטופלים ובאמצעות אמצעים חווייתיים להקנות להם אחיזה חזקה יותר בעולם.


קורס טיפול בבעלי חיים – דברים ששווה לדעת

אחד הדברים הראשונים שתוכלו לראות במהלך קורס טיפול בבעלי חיים – כלבים הוא כי מדובר בתהליך בו המטופל הופך למטפל. ברגע שהמטופל מקבל עליו את האחריות על הכלב, מפעיל הדבר מעין טריגר המושך אותו ליצור עם הכלב אינטראקציה. החיבור הזה, המתבצע כמעט באופן מיידי, עוזר למטופל לשפר את הביטחון העצמי שלו ולהרגיש כי מישהו נזקק לו.


דבר נוסף שתלמדו במהלך קורס טיפול בבעלי חיים – כלבים הוא כיצד החיבור המיוחד בין המטופלים לכלבים יכול לעזור להם במישור הפיזיולוגי, החברתי, הרגשי, הקוגניטיבי והתקשורתי, כאשר ניתן לראות שיפור כמעט מיידי. המטופל לומד להכיר את גבולותיו שלו ואת היכולות שלו להשפיע על הכלב. היכולת הזו תורמת באופן משמעותי לנכונותו של המטופל לשתף פעולה עם המשך הטיפול, וכך להגיע לתוצאות טובות יותר. ליצירת קשר אנא מלאו את פרטיכם בלשונית קורס אילוף כלבים.


מה לומדים בקורס טיפול בבעלי חיים

השיטות אותן תלמדו במהלך קורס טיפול בבעלי חיים – כלבים יעניקו לכם כלים טיפוליים משמעותיים אשר בעזרתם תוכלו לעזור לאנשים המתמודדים עם אתגרים שונים במישור הרגשי, החברתי, הקוגניטיבי, הפסיכולוגי או הפיזיולוגי. כך תוכלו לעסוק במקצוע אשר מלבד היותו מהנה מאוד, הוא גם נותן תחושת סיפוק עמוקה בשל השיפור המשמעותי שאתם יוצרים בחייהם של אנשים.


על מנת לסיים קורס טיפול בבעלי חיים – אילוף כלבים, עליכם ללמוד שנתיים, במהלכן תרכשו כלים חשובים לטיפול, תלמדו כיצד להתאים טכניקות טיפוליות לאוכלוסיות שונות ומגוונות וכיצד לשמור על האיזון העדין שבין המטפל לבין מטופל. כמו כן, במהלך קורס טיפול בבעלי חיים – כלבים תתנסו בטיפול באוכלוסיות שונות, ועל ידי כך תרכשו ידע מעשי שיאפשר לכם להגיע לשטח כשאתם כבר בעלי נסיון – ולהתחיל לעבוד מיד עם סיום הלימודים שעברתם במהלך קורס טיפול בבעלי חיים – כלבים.זווית נוספת שלימודי טיפול בבעלי חיים – כלבים מתמקדים בה היא הזווית העסקית, בזכותה תלמדו כיצד לשווק את עצמכם בצורה נאותה, וכיצד לפתח את העסק הפרטי שלכם. 

bottom of page