top of page

אילוף כלבים, לימודים


אילוף כלבים לימודים יכול לעזור לכם לשלב בין אהבה לכלבים לבין רצון לעבוד במקצוע טיפולי ומשתלם אחת הדרכים בהן יכולים חובבי כלבים לשלב בין האהבה שלהם לבעלי חיים לבין רכישת מקצוע לעתיד, היא לימודי אילוף כלבים. לימודים אלה יכולים לפתוח בפניהם עולם שלם של חוויות חיוביות, המלווה בסיפוק אישי ושיש בו מקום רב להתפתחות.


למה כדי ללמוד עם כלבים

כלבים מלווים את בני האדם מאז ימי קדם כחברים נאמנים הלוקחים חלק בחייהם לטוב ולרע. ייחודם של כלבים היה מאז ומעולם יכולתם ליצור קשרים אישיים עם בני האדם. קשרים אלו הוכיחו את עצמם עם השנים כמפרים עבור בני האדם, כשם שהם עבור הכלבים.במהלך הדורות התגלה הקשר הטיפולי המיוחד בין אותם יצורים חביבים על ארבע לבין בני האדם. מסתבר כי ניתן להיעזר בכלבים על מנת לפתור בעיות רגשיות, פיזיולוגיות, קוגניטיביות, תקשורתיות וחברתיות בצורה שתשפיע גם על המטופלים הקשים ביותר.


אילוף כלבים לימודים – מקצוע מרגש

במהלך אילוף כלבים לימודים, לומדים המשתתפים כיצד להשתמש בצורת התקשורת המיוחדת של הכלבים, בדרך בה הם מקבלים את בני האדם ובהתמסרותם לאנשים, על מנת להעלות את ביטחונם העצמי של המטופלים, לגרום להם להזדהות עם בעל החיים ולפתח כלפיו אמפתיה, ללמוד לתת לאחר, לפתח את המוטוריקה על ידי הטיפול בכלב ועוד.


בנוסף לכך, לומדים המשתתפים בקורסים לאילוף כלבים, כיצד להתגבר באמצעות בעלי החיים על מכשולים אפשריים בהתקדמות הטיפול וכיצד לפתח ולשים דגש על הקשר המיוחד שנוצר במהלך הטיפול בין המטופל לבין הכלב הטיפולי, קשר אשר הופך במרוצת הזמן לחיוני ולמפרה עבור שני הצדדים.אתם מוזמנים ללמוד את המקצוע המרתק הזה אצלנו במכללת שילובים. זוהי המכללה המובילה בארץ ללימוד מקצועות האילוף והטיפול בעזרת כלבים ועובדים בה בעלי המקצוע הוותיקים והמוערכים בתחום בישראל.


קצת מידע על הלימודים 

אילוף כלבים לימודים מתפרשים על פני שנתיים שבמהלכן לומדים את טכניקות הטיפול העיקריות. בין יתרונות מסלול הלימודים שלנו, תמצאו התנסות נרחבת. לימודי אילוף כלבים ב"מכללת שילובים" כוללים עבודה בשטח בטיפול באוכלוסיות שונות ומגוונות. עבודה מסוג זה מאפשרת לבוגרינו להתחיל לעבוד מיד עם סיום לימודים. כמו כן, לומדים התלמידים כיצד באמצעות חוויה מהנה ומרגשת, ניתן להגיע אל ליבו של המטופל וליצור שינוי משמעותי לטובה בחייו.


אילוף כלבים לימודים לא מתאימים לכל אחד. על מנת ללמוד את המקצוע המהנה והמרגש הזה, עליכם להיות אוהבי אדם ובעלי חיים, להיות רגישים לצרכי הזולת ולראות בטיפול ובעזרה לאנשים ייעוד אמיתי ובעל משמעות חזקה במיוחד לחייכם. הקבלה ללימודים מותנית בראיון קבלה. 

bottom of page